vrijdag 29 augustus 2008

Interactieve en educatieve weer attractie voor Epcot!

State Farm Insurance Cost. is één van de sponsors voor deze nieuwe interactieve en educatieve attractie voor het Walt Disney World's Epcot.

"StormStruck: A Tale of Two Homes" dit is de naam voor de attractie, waar bezoekers over de hele wereld om de kracht van een gebeurtenis te ervaren op
weergebied, ook leren hun hoe ze de beste voorbereiding op overstromingen, hagel, wind, en blikseminslag kunnen doorstaan en nog veel meer. De expositie biedt een spectaculaire, gesimuleerde, 3-D weer ervaring dat een combinatie
van verschillende weersomstandigheden gevaren naboost zoals in een "storm".

Nadat de bezoekers in het de themapark de storm hebben meegemaakt, zullen ze ook leren over de geavanceerde wetenschappelijkelijke onderzoeken en de bouw van nieuwe technologieën die de bescherming bied aan hun land van herkomst

De StormStruck attractie biedt een interactieve en educatieve manier voor mensen om te leren hoe ze een betere bescherming krijgen voor hun families en zien de eigenschappen van de weersomstandigheden," zo zegt: Rod Matthews,
die de taak opzich gaat nemen als vice-president voor State Farm Insurance Cost.

Bron: WDWmagictoday